Un gran Fes-te Pro

Els dies 11, 12 i 13 de maig la Conselleria d'Educació i Universitat va organitzar la Fes-te PRO al CentreBit d'Alaior. Els alumnes de Menorca van poder conèixer l'oferta formativa de Cicles Formatius de l'illa d'una manera especial i dinàmica. Tots els estands de les famílies professionals van preparar un conjunt d'activitats relacionades amb els continguts tècnics de l'especialitat, que els alumnes visitants van poder realitzar amb l'ajuda dels alumnes que actualment cursen els Cicles Formatius.

L'IES Joan Ramis i Ramis va participar en l'estant de la família professional Informàtica i Comunicacions amb l'objectiu de promocionar el cicle formatiu de grau mitjà Sistemes Microinformàtics i Xarxes, i el cicle formatiu de grau superior de Desenvolupament d'Aplicacions Web. Els alumnes visitants van ser molt participatius en les activitats, la qual cosa va permetre conèixer de forma pràctica els continguts de l'oferta formativa dels Cicles Formatius.