PUBLICITAT I CONTRAPUBLICITAT

Els alumnes de 1r de Batxillerat a la matèria d' Economia han realitzat un treball de publicitat i contrapublicitat en relació al temes següents:

Medi Ambient

Hàbits Saludables

Energies Renovables

Consum Responsable

Tema lliure: Producte o Empresa.

L' objectiu del treball era elaborar un article de premsa informatiu del tema en qüestió, fer un cartell publicitari per incentivar el tema escollit i una altra tècnica de promoció lliure ( punt de llibre , calendari, vídeo, llibreta, camiseta...) per fer marxandatxe i tècniques de venda.

També per tractar el tema de la contrapublicitat havien de fer una contrapublicitat d' alguna empresa, hàbits o activitat que impossibiliti o generi els efectes negatius del tema que tractaven.

Al hall del centre trobareu l' exposició de tots els treballs i des de aquesta pàgina podreu accedir als vídeos i pàgines web elaborades pels alumnes. http://comissiomediambiental.blogspot.com.es/

També trobareu cartells de l' exposició d' ENVERINA'M. Per tractar el tema d' alimentació.