COMPRA DE CHROMEBOOKS

El nostre centre està adherit al programa TAC de la Conselleria d’Educació. Això implica que les famílies de 1r d’ESO haureu d’adquirir el vostre propi Chromebook, que s’utilitzarà durant tota l’etapa educativa d’ESO a l’IES Joan Ramis i Ramis. El projecte compensa aquesta despesa inicial amb un compromís de reducció de la compra de llibres de text durant aquesta etapa.

El procés de compra torna a estar obert.

Aquest dispositiu té unes característiques molt concretes que fan que no es pugui substituir pel vostre ordinador personal. És com els llibres, si el professorat tria una editorial, no té sentit portar-ne una altra. El chromebook és un dispositiu especialment dissenyat per a la funció educativa, amb unes especificacions i sistema de control dissenyats per a l’entorn educatiu.

A la nostra web hem preparat una sessió informativa amb la intenció de facilitar-vos el procés de compra dels ordinadors. Hi ha 2 empreses que els comercialtzen a Balears i nosaltres hem triat ICONO, que és l’única de Menorca.

Aquest Chromebook té el sistema operatiu ChromeOS, té 4 GB de ram i 32 GB de disc SSD. Si ja en teniu un, poseu-vos en contacte amb el centre per veure si us pot servir.

Web de compra: https://www.iconoedu.com/ca/botiga-online. El codi del nostre centre és el 07001964.

També es pot anar a sa botiga a fer la compra: Av. del Pare Huguet, 26, Alaior. Telèfon: 971 37 90 88. Horari: 9:30 a 13:30 i 16:30 a 19:30. Dissabtes matins obert.

Entrega dels dispositius: En 2 o 3 setmanes després de la compra.

Compra:

• Recomanam la compra d’un dispositiu (tàctil), però també n’hi ha de disponible un que no ho és.
  • El preu del dispositiu tàctil és de 312,81€ i el del no tàctil 255,60€.
  • Tot i que els dispositius triats estan pensats per resistir caigudes, cops, ..., de manera opcional s’ofereix una assegurança a tot risc per a 4 anys. Aquesta assegurança cobreix tot tipus de desperfectes, també accidentals.
  • L’assegurança inclou petites franquícies (30€ per a cada reparació de pantalla i 5€ per a altres reparacions). Com a referència, el preu aproximat de la reparació d’un pantalla trencada és de 100€ (no tàctils) i 130€ (tàctils). El preu de reparació de la placa base (per exemple, per vessament de refrescos) és de 80€.
  • Si l’equip necessita ser reparat, Icono compta amb dispositius de substitució perquè l’alumne pugui seguir amb normalitat les classes mentre aquest es repara.
  • Les reparacions es fan a Menorca i el temps de reparació és d’entre 2 i 3 dies.
  • Podreu escollir si voleu fer un pagament total (en efectiu a la mateixa botiga (Alaior), amb targeta VISA, Paypal o transferència) o si voleu pagar-ho finançat en diferents terminis (Us recomanem 12 mesos. Per terminis més llargs augmenten força els interessos).