Nou horari secretaria

NOU HORARI SECRETARIA

Nou horari d'atenció al públic

Dilluns, dimarts, dijous i divendres

Matí de 8.30 a 14.00

GRAU MITJÀ   Enllaç

GRAU SUPERIOR   Enllaç

ADMISSIÓ FORMACIÓ PROFESIONAL

A continuació teniu el calendari i el tríptic informatiu del procés d’admissió a Formació Professional per al curs 2018/19, tant per Cicles Formatius com per a Formació Professional Bàsica. Per obtenir més informació visitau la web de Formació Professional.

Tríptic Admissió

ESCOLARITZACIÓ BATXILLERAT

A continuació teniu un resum del procés d’escolarització a Batxillerat per al curs 2019/20:

Atenció: tant els alumnes que tenen els requissits d'accés al juny com els que els tindran al setembre, han de presentar les sol·licituds entre els dies 17 i 26 de juny.

Calendari del procés d'admissió de batxillerat pels alumnes que han obtingut els requisits el juny o que han sol·licitat l'homologació però encara no està resolta

IniciFinalització
Presentació de sol·licituds 17 de juny 26 de juny
Llistes provisionals 5 de juliol
Reclamacions 8 de juliol 10 de juliol
Resolució de reclamacions 11 de juliol
Llistes definitives 12 de juliol
Matriculació de Batxillerat (admissió) 17 de juliol 18 de juliol

Calendari del procés d'admissió de batxillerat pels alumnes que estan pendents de setembre o que han obtingut el resguard d'haver sol·licitat l'homologació amb posterioritat al període de presentació de sol·licituds.

IniciFinalització
Presentació de sol·licituds 17 de juny 26 de juny
Llistes provisionals 5 de juliol
Reclamacions 8 de juliol 10 de juliol
Resolució de reclamacions 11 de juliol

Darrer dia per presentar el justificant

d'haver obtingut els requisits*

6 de setembre
Llistes definitives 9 de setembre
Matriculació de Batxillerat 9 de setembre 10 de setembre

BEQUES BATXILLERAT, FPB, CFGM i CFGS

Al següent enllaç teniu a la vostra disposició la informació relativa a les beques de caràcter general per al curs 2018-2019 per a estudiants que cursin estudis postobligatoris, convocades pel Ministeri d'Educació i Formació Professional:

També podeu trobar la informació corresponent a la pàgina web del Ministeri d'Educació i Formació Professional https://www.mecd.gob.es/servicios-al-ciudadano-mecd/catalogo/educacion/estudiantes/becas-ayudas/para-estudiar.html.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 1 d'octubre de 2018 i s'han de tramitar telemàticament. Posteriorment a aquesta data no estarà disponible a la seu electrònica.

Aconsellam informeu als sol·licitants de la necessitat de complir amb la finalitat per la qual es concedeix la beca, per evitar el posterior reintegrament d'aquesta. D'acord amb l'article 43 de la convocatòria, són causes de reintegrament: causar baixa en el centre abans de final de curs, no assistir a un 80% o més de les hores lectives, no superar el 50% de les assignatures, crèdits o hores matriculades, no superar el curs complet en el cas dels cursos d'accés o els de preparació per l'accés a la formació professional o els de les escoles oficials d'idiomes.

Per a qualsevol aclariment us podeu posar en contacte amb la Secció de Beques al telèfon 971 17 77 58 o al correu electrònic This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

HORARI D'OFICINES

Horari d'oficines i atenció al públic:

• De dilluns a divendres de 8.30h a 14.00h.
  • Dimecres capvespre de 16.00h a 18.00h.

Horari d'oficines i atenció al públic durant l'estiu:

• De dilluns a divendres de 8.30h a 14.00h.

Page 1 of 2