Benvulguts pares i mares,

Els comuniquem que, amb la finalitat de facilitar la comunicació amb el tutor/a pel que fa a aquells assumptes que puguin ser d'interès acadèmic, podran passar a recollir els butlletins de notes dels seus fills/es el dimecres 21 de desembre en l'horari d'atenció que cada tutor hagi comunicat a les famílies a través del full informatiu

També els informem que:

● Les activitats lectives (classes) es desenvoluparan amb normalitat fins dimarts dia 20 de desembre.
● Hi haurà transport escolar fins dia 21 de desembre.
● Aquest dia, dimecres 21 de desembre, hi haurà activitats complementàries i extraescolars al Ramis de 8.00 a 12.50 hores per a tot l’alumnat, com ara: cinema, tornejos esportius, escola de pàdel, tallers de ball, berenar i gangària de Nadal (aquests darrers, organitzats pels alumnes de 4t d’ESO), entre altres. L’assistència a aquestes activitats és obligatòria.
● El dijous 22 de desembre tot el professorat estarà disponible en el centre de 9 a 12:30 hores per atendre les famílies.

Aprofitam per desitjar-los un bon nadal i any nou.

(Carta de presentació)