El passat dijous dia 2 els alumnes de 1r de batxillerat van tenir l'ocasió de xerrar amb Fernando Pujol. En Fernando és el patró de l'Astral, un vaixell que, a través de l'ONG Proactiva Open Arms treballa en el mediterrani recollint refugiats que fugen dels desastres que pateixen els seus països d'origen. Fernando va ser la setmana passada fent xerrades a diferents centres de Menorca, i també conferències obertes al públic, explicant la seva experiència vital a bord del vaixell. Sense cap dubte, ha estat una activitat molt profitosa per als nostres alumnes. Només podem agrair a Fernando i a Proactiva Open Arms la feina que estan fent, i a A Menorca Som Refugiats, l'oportunitat que ens han brindat de poder-los sentir.