El passat divendres 31 de Gener es celebrà al Ramis una sessió del Betabeers Menorca amb dues xerrades tecnològiques de gran interès per als nostres alumnes i convidats:

1)  En Marc Rosés va fer una introducció als projectes del Consell Insular sobre Sistemes d’informació Geogràfics i la IDE Menorca, cada vegada més impresionant. Més info en el següent enllaç.

2) En Tiago Ameller i en Lluís López de Menorca zeros i uns ens van explicar com treballen amb màquines virtuals des del punt de vista del developer. La sessió va incloure demos en directe emprant màquines virtuals.

Nota: el Betabeers Menorca el va fundar un ex­alumne del Ramis, Natanael Oliva, i cada trimestre ofereix xerrades informàtiques. Vos esperem la propera vegada.