Un grup de 3 alumnes de 2n de Desenvolupament d'Aplicacions Web queda 3r d'Espanya al concurs de programació PrograMaMe.

PrograMaMe és un concurs de programació organitzat per la Facultat d'Informàtica de la Universitat Complutense de Madrid, en el qual participen alumnes matriculats a Cicles Formatius de Grau Superior de FP d'informàtica de tota Espanya.

Els alumnes participen per equips formats per tres estudiants. Durant el concurs, disposen d'un temps limitat per resoldre el màxim de problemes proposats. Es poden emprar tres llenguatges de programació: C, C++ i Java. Els problemes enviats són avaluats de forma instantània per un jutge digital.

Dimecres 28 d'abril es va realitzar l'edició d'aquest any en la qual van participar dos equips d'alumnes de l'IES Joan Ramis i Ramis. En total, hi participaren 98 equips de 52 centres educatius d'FP del territori nacional. Durant 3 hores els participants van intentar resoldre 11 exercicis proposats de diferents característiques. A diferència d'altres anys, on abans hi ha fases regionals, aquest any només hi ha hagut una fase nacional final online.

L'equip que va quedar en tercera posició era el format per Lluc Mateu Queralt, Xiscu Pons Taboada i Raul Soto Imedio.

Felicitats a tots per aquests bons resultats.