Noa Llobera guanya el premi periodístic Mateu Seguí Puntas

L'alumna de 3r d'ESO B Noa Llobera Serra va rebre dissabte passat el premi periodístic Mateu Seguí Puntas, que entrega el diari Menorca, en la categoria d'autors menors de 25 anys. Ho va fer amb el reportatge escrit a l'optativa Taller de periodismo, titulat "Bachillerato: ¿sirve para algo?". En ell, reflexiona sobre l'estrès acadèmic i la importància d'aquests estudis. El premi, a més d'una quantia econòmica, suposa la publicació del treball a les pàgines del propi diari.

Des de l'institut volem donar-li la nostra enhorabona i animar-la a seguir escrivint sobre les seves inquietuds.

Programes Centre Ecoambiental 2020-2021

Acte de lliurament del guardó Programes Centre Ecoambiental 2020-2021

Aquest dimecres 15 de desembre els/les alumnes Emely Aguilar, Jaime García-Navas, Andrea Lopera i Paula Maceda -en representació dels alumnes de l’assignatura de CTMA de segon de batxillerat- i Raquel Taltavull -com a representant de la Comissió de Medi Ambient de l’IES Joan Ramis-, vam assistir a l’acte de lliurament de guardons dels Centres Ecoambientals del curs 2020-2021 a Mercadal organitzat per la Conselleria d’Educació i Formació Professional i la Conselleria de Medi Ambient i Territori.

L’acte s’inicià amb una representació teatral còmica i dinàmica que va destacar la importància de la flora marina i la seva protecció. Per fer-ho, varen projectar un vídeo informatiu i, amb la participació del públic, es varen respondre diverses preguntes sobre aquest. Fou un acte entretingut, que va agrair la participació de diversos centres educatius i els seus projectes destinats a conscienciar la població sobre la protecció del medi ambient.

Nosaltres com a representants del IES Joan Ramis i Ramis ens comprometem a continuar amb les tasques que han anat realitzant els nostres companys any rere any. Us animem a participar i prendre part activa d’aquest projecte.

Subcategories