ECOAULES 2021

Els alumnes de 2n ESO D van guanyar el concurs ecoaules 2020-2021 i com a premi van anar d'excursió en caiac el passat 31 de maig. Aquí teniu més informació redactada per ells mateixos SORTIDA CAIAC 31 MAIG 2021.

Ànims i a seguir reduint el vostre consum de plàstics d'un sòl ús, reciclant tot allò que sigui reciclable, netejant les platges i llocs al vostre pas... us esperem l'any que ve amb més propostes i més idees  i, sobretot, AMB MOLTES GANES!!!

Gràcies a tots per participar, gràcies als profes per col·laborar i animar al alumnat. Sense voltros això no seria possible.

L'any que ve més!!!

Bon estiu a tothom!!		</section>

</article>
	<!-- //Article -->

</div><!-- end item -->
							</div><!-- end span -->
											<div class=

PROCÉS ADMISSIÓ ESO, BATXILLERAT i Cicles Formatius 2021

PROCÉS ADMISSIÓ A ESO I BATXILLERAT

El tràmit d’Admissió s’ha de fer telemàticament amb un dels dos mètodes d’autenticació següents:

• Usuari Gestib (TUTORIAL)
  • Autenticació mitjançant Cl@ve (TUTORIAL(Nota: És important fer el tràmit de sol·licitud d'accès cl@ve amb temps, ja que pot requerir de la recepció d'una notificació postal)

CALENDARI D'INSCRIPCIÓ

• ESO: Del 03 al 14 de maig 2021
  • BATXILLERAT: Del 14 al 18 de juny 2021

ACCÉS AL PROCÉS TELEMÀTIC

ADMISSIÓ fFP 2021

PROCÉS D'ADMISSIÓ A FP BÀSICA I CICLES FORMATIUS

PROCÉS TELEMÀTIC

El tràmit d’Admissió s’ha de fer telemàticament amb els següents mètodes d’autenticació:

• Usuari Gestib (TUTORIAL)
  • Autenticació mitjançant Cl@ve (TUTORIAL) (Nota: És important fer el tràmit de sol·licitud d'accès cl@ve amb temps, ja que pot requerir de la recepció d'una notificació postal)
  • Cas de no poder fer servir cap d'aquest dos sistemes, es podrà fer el tràmit sense validar (anònimament). En aquest cas caldrà enviar al al centre el resguard i la documentació requerida en el propi resguard. Per això, podreu emprar l'adreça de correu electrònic: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
  • En els casos autentificats, en cas d’haver d’aportar documentació, també s’ha de fer a aquest correu electrònic.
  • Cas de tenir problemes amb els tràmits podeu contactar amb secretaria del centre mitjançant telèfon (971360133) o correu electrònic (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).
  • No es pot acudir al centre sense cita prèvia. Si tots els altres mitjans fallen, demaneu cita prèvia a secretaria mitjançant el mateix telèfon.

ACCÉS AL TRÀMIT TELEMÀTIC

Subcategories