Matrícula 2n GM i GS

Els alumnes procedents d'altres centres, interessats en sol·licitar plaça a 2n curs dels següents cicles:

2n curs DAW i DAM de Grau Superior

2n curs SMX de Grau Mitjà

Han de fer la petició enviant un email del dia 1 al 8 de juliol de 2022 a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. indicant que estudis han cursat i quin curs sol·liciten, adjuntant el seu DNI escanejat o en foto, (per a les dues cares) i la certificació acadèmica dels estudis cursats fins ara que li donen accés al 2n curs sol·licitat.

Uns dies després del termini de sol·licituds, en funció de l'existència de vacants, es contactarà amb els alumnes que hagin obtingut plaça per explicar-lis el procediment de matrícula.

PROCÉS ADMISSIÓ A BATXILLERAT 2022

Avui dia 23 de juny comença el termini del procés d'Admissió a Batxillerat.

El tràmit d’Admissió s’ha de fer telemàticament amb un dels dos mètodes d’autenticació següents:

• Usuari Gestib (TUTORIAL)
  • Autenticació mitjançant Cl@ve (TUTORIAL) (Nota: És important fer el tràmit de sol·licitud d'accés cl@ve amb temps, ja que pot requerir de la recepció d'una notificació postal)
  • Tutorial procés

CALENDARI D'INSCRIPCIÓ

• BATXILLERAT: Del 23 al 29 de juny 2022

ACCÉS AL PROCÉS TELEMÀTIC

ADMISSIÓ FP 2022

PROCÉS D'ADMISSIÓ A FP PRESENCIAL CURS 2022-2023

PROCÉS TELEMÀTIC

El tràmit d’Admissió s’ha de fer telemàticament amb els següents mètodes d’autenticació:

• Usuari Gestib (TUTORIAL)
  • Autenticació mitjançant Cl@ve (TUTORIAL) (Nota: És important fer el tràmit de sol·licitud d'accès cl@ve amb temps, ja que pot requerir de la recepció d'una notificació postal)
  • Cas de no poder fer servir cap d'aquest dos sistemes, es podrà fer el tràmit sense validar (anònimament). En aquest cas caldrà enviar al al centre el resguard i la documentació requerida en el propi resguard. Per això, podreu emprar l'adreça de correu electrònic: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
  • En els casos autentificats, en cas d’haver d’aportar documentació, també s’ha de fer a aquest correu electrònic.
  • Cas de tenir problemes amb els tràmits podeu contactar amb secretaria del centre mitjançant telèfon (971360133) o correu electrònic (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).
  • No es pot acudir al centre sense cita prèvia. Si tots els altres mitjans fallen, demaneu cita prèvia a secretaria mitjançant el mateix telèfon.

ACCÉS AL TRÀMIT TELEMÀTIC

Subcategories